• september 2021

Een superplekje.

• mei 2018

Sluit mij aan bij de vorige. Dit is een gewone parkeerplaats met een paar (school)bus plaatsen. Het nabije dorp weert al campers... dus het lijkt mij geen goede plek. Verpest het niet voor je mede camperaars door hier te gaan staan.

• april 2018

Daar gaan we weer: Een camperplaats op een mixparking moet gewoon geduid worden met een bordje voor campers. Anders is het gewoon een parkeerplaats. Toch? En daar zijn er miljoenen van die niet op Campercontact staan. Dus geen gewone parkings aanmelden als camperplaats svp.

• september 2021

Een superplekje.