Parking

Reventin-Vaugris, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Parking

mooie rustige plaats dichtbij de A7 - toiletgebouw op parking - wateraansluiting in toiletgebouw - water in de winterperiode afgesloten - restaurant en bakker 100m

• Rue Mouret

38121, Reventin-Vaugris, Frankrijk

• december 2021

We kwamen om 16:20 uur aan en er waren nog 2 plaatsen vrij. Toen kwamen er nog 3 mobiele telefoons. Je mag niet verder dan 8 meter! De ingang is erg smal. De klokkentoren slaat elk half uur, maar we werden er niet wakker van. Een rustige nacht doorgebracht.

Bine59

De plaats is oké, alles is aanwezig. Maar het is echt druk. wat was er aan de hand. Wilde Westen. Geen gaten, je krijgt de deur bijna niet open. Dat zal zeker veranderen door middel van een verbod. en weer worden we kwaad gemaakt door een paar idioten.

RaBeKe

gratis cp in dorpje vlakbij bakker ook op zondag open rustige plek alleen wat geluid als men flessen weg kwam gooien want dat is daar ook en de kerklok die zelfs s,nachts slaat gratis stroom voor 4 uur om de accu,s te laden goeie plek om te staan op door reis vlakbij A7

• december 2021

• Rue Mouret