Waarschijnlijk zijn we de eerste gasten van dit seizoen. Camping lijkt compleet gerenoveerd. Net sanitair, mooi terrein en bovenal: hartelijke ontvangst! Nu voor 1 nacht op doortocht, in de toekomst zeker voor een langer verblijf!

camping is helaas gesloten

• augustus 2019

Camping municipale aan rand van dorp. Goed sanitair. Half kampeerplekken, half bungalows. Terrein matig onderhouden. Overal stroom. Schaduw en open plaatsen. Redelijke prijs. Lekker rustige camping, half vol in hoogseizoen (begin augustus)

camping is helaas gesloten

• augustus 2019