ontvangst vriendelijk zelf plekje uitzoeken sanitair prima wel apart dat ze een blok sluiten midden in het seizoen direct gelegen aan fietspad aan de Saône Trévoux leuk historisch stadje

Maas13

prachtig gebied om te fietsen, kilometers lang langs de rivier, vanaf de camping zowel richting Lyon (25 km) en ook andere kant op. super mooie aangelegde fietspaden direct langs de rivier. camping goed met krachtige warme straal douche. flexibel plaatsen toewijzing

Harry-Judith

Tweede helft april 2023. Zeer mooie ruime plekken naast het water. Toffe ontvangst door een zeer vriendelijke dame. Het was ons zo goed bevallen, dat we na onze trip naar het zuiden, op de terugrit opnieuw hier gestaan hebben. Komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Camping Kanopee Village