Hier op de camper plaats gestaan van 11 op 12 mei 2023 was erg rustig ook op de camping, alles was in werking zwembad en glijbanen, mooie plekken op gras en grind, elektrische aansluiting en watertappunt vlakbij de plekken, aanrader

Surplus

Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat uw ervaring met ons was zoals u had verwacht. We zouden u graag opnieuw verwelkomen in ons etablissement! We hopen dat we de mogelijkheid hebben om u volledige en complete tevredenheid te geven. Tot ziens,

mooie overnachtingsplek of een paar dagen even onthaasten

• augustus 2021

Sanitair is slecht onderhouden en niet zo schoon. Verder een leuke compacte camping met een zwembad.

mooie overnachtingsplek of een paar dagen even onthaasten

Camping Koawa Le Bontemps