je zou deze site moeten verwijderen die niet meer bestaat... bovendien zijn de straten echt heel smal om op een niet-bestaande locatie te komen!!!

• juni 2017

9-6-2017. Na veel smalle wegen gevonden. Ziet er verwaarlooss uit. Is Geen CP. Kan beter uit de vermelding worden verwijderd. Wij zijn weggegaan.

• september 2016

Het is geen CP die aangekondigd staat. Maar als je het vraagt, is het prima om daar te gaan staan. Heerlijk rustig! De eigenaar wilde geen geld hebben voor ons verblijf. Uiteraard wel cider gekocht.

• juni 2017

• september 2016