• juli 2019

De winkel is niet langer Super U maar Casino! Uitrusting voor dienst buiten dienst geen water! Casino winkel de groenten en fruit zijn duur We hadden te maken met een kassier niet erg leuk We gingen naar de parkeerplaats achter het station erg rustig 's nachts!

• september 2018

• mei 2017

Goed voor een overnachting en je kunt er zelfs je was doen. De sani zuil geeft volgens mij geen drinkwater en het spoelwater werkte ook niet. Onduidelijk of er een muntje gebruikt moet worden.

• juli 2019

• september 2018