prima camping, en ja het klopt dat de weg naast de camping veel lawaai geeft, dat weet je ook als je naar een stadscamping gaat. voor de rest alles dik in orde leuk stadje te voet langs het riviertje 15min lopen

Robbink

Mooie camping, goed ontvangst. jammer dat er geen toezicht is , zeker in de avonduren kan iedereen naar binnen en buiten, en doen wat ze wil, zelfs bezoek ontvangen. voor sommige gasten een schreeuwende speeltuin. langs drukke weg gestaan. wij komen hier niet meer.

wij stonden hier begin juli 2023, vriendelijke ontvangst met suggestiesvoor restaurantjes in het stadje, mooie plekken. Makkelijk naar centrum te lopen. 's Avonds op het terrein pizza of Libanees eten. Kortom prima voor Normandië!

Camping Municipal Bayeux Bords de L' aure