Een aan/afvoer voor stacaravans met een vaste grijs/zwartwatertank is op deze camping niet mogelijk. Je moet het terrein verlaten en negen kilometer naar Granville rijden om het op te ruimen vandaar slechts drie sterren

Pälzer

mooie camping, en nog mooiere plekken met mij iedere plek, eigen sanitair. Bij aankomst kregen wij een kaart mee en mochten wij zelf de plek uitzoeken,

• september 2020

kelly400

Mevrouw, we begrijpen de betekenis van uw opmerking niet. Het feit dat we u ontkennend zouden hebben geantwoord om ons op onze camping te vestigen, blijft een raadsel voor ons, we zijn altijd net als alle bedrijven die op zoek zijn naar klanten. Kunt u ons de details geven van de persoon die u heeft ontvangen en van wie u dit antwoord heeft gekregen? Met vriendelijke groeten, het management

• september 2020

Camping Yelloh Village Les Îles