• november 2022

heel mooi onderhouden cp. toilet tiptop!

• oktober 2022

Waren hier op 4 oktober . Zeer verzorgde plaats met alle voorzieningen behalve elektriciteit. Alles werkt nog prima, wc’s zeer proper, bakker, beenhouwer, kruidenier vlak bij. D900 vlakbij, voor de lichte slapers een min punt. Wij komen zeker terug.

mi&mi

16-06-2022: het nachtelijk verkeerslawaai van de naastgelegen hoofdroute is de laatste jaren toegenomen en n.m.m. soms nogal hinderlijk.

• november 2022

heel mooi onderhouden cp. toilet tiptop!

• oktober 2022

• Résidence de la Moinerie