• mei 2022

het dorp is in aanbouw de terreinwagens staan op het terrein geparkeerd, wil je stroom bel dan de technische dienst 7.50e voor 6 amp….. 4 verkooppunten beschikbaar

• juli 2021

Als tussenstop is dit best ok maar het dorp zelf is niet bijzonder. Je hebt het in 5 min. gezien. Wel mooier wandelen langs het water.

• augustus 2019

Super plek, nu erg rustig en de kerkklok klinkt leuk en zeker niet vervelend. Mooie omgeving en we zijn de toeristische drukte ontvlucht. Of de mini supermarkt brood heeft zien we morgen

• mei 2022

• juli 2021