Pandeau

Bedankt voor uw bezoek en commentaar. Nogmaals welkom ! Campers moeten inderdaad parkeren op de toegewezen harde plaats, en niet ernaast. Patrice.

Eifelaar

Het spijt ons zeer dat u geen betere ontvangst heeft gekregen. We moeten ervoor zorgen dat ons seizoenspersoneel beter opgeleid is, omdat het voor ons belangrijk is dat mensen zich op hun gemak voelen. Patrice L.

• september 2021

Goed verzorgde camping. Vriendelijke ontvangst en schoon sanitair. Op de voie verte gefietst. Voldoende winkels op fiets of loop afstand (1km).

Wiel-Slu

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze site en nogmaals welkom. Patrice L.

• september 2021

Wiel-Slu

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze site en nogmaals welkom. Patrice L.

Camping L'Etang des Haizes