Kleine maar mooie campercamping. Brandschoon sanitair en voorzieningen. Vriendelijke en behulpzame receptie. Het was eigenlijk vol maar we kregen toch nog een plaatsje. Arromanches en Bayeux goed aan te fietsen op een gewone fiets.

dion

helemaal tevreden. fijne plek om te staan vlak bij Arromanches-les-Bains de hol af en je bent er. verder alles dichtbij en te fietsen vriendelijke uitbaatster heeft het prima voor elkaar

jos-en-inge

Top plaats om te staan. Ruime plaatsen, supernet sanitair... En 20 minuutjes wandelen tot het centrum. Absoluut topplaats

Camping Les Bas Carreaux