Niet te modderig gezien de regen van de afgelopen tijd. Nu € 16 per nacht. Heel eenvoudig inchecken bij de slagboom, uw overnachtingen betalen, een slagboomcode aanvragen (die ook toegang geeft tot het waterstation buiten de slagboom) en parkeren. Goed aanbevolen.

sjedkins

Redelijke camperplaats. Dicht bij de zee. Leuke wandeling langs de zee gemaakt tot in het dorpje. Museum Paleospace is naast de camperplaats. Wij hebben deze bezocht met onze kleinzoon. Leuk maar niet groot.

Aire Municipale