• september 2019

haha, zekers in het oude toilet gebouw geweest ipv het nieuwe.

tazzenjazz

Hallo, We hebben een nieuw, modern toiletgebouw en een ander toiletgebouw dat is gerenoveerd om onze klanten tevreden te stellen.

• juli 2019

Op het oog nette camping met mooie grote emplacements. Helaas weinig sanitair en ‘s avonds disco die luid en duidelijk over de hele camping wordt gehoord. Voor ons nooit weer maar zeker geschikt voor mensen met kleine kinderen want de camping is erg kindvriendelijk....

Annechien

Hallo, in de zomer organiseren wij één avond per week met muziek. Het spijt ons zeer dat u die dag bent gekomen.

• juli 2016

• september 2019

haha, zekers in het oude toilet gebouw geweest ipv het nieuwe.

• juli 2019

• juli 2016