• november 2023

een mooie camperplaats enkel voor campers!!!!! en mooi onderhouden dit in een klein dorp hier voel je de welkom,niet zo ver van het centrum je kan in dit dorp de Duitse WW2 begraafplaats bezoeken

Carthago1.

Keurige CP midden in dorp. Wij waren ondanks hoog seizoen de enige camper. Vers water uit de paal € 2,- voor 10 minuten Eau Potable. Elektra behoort ook tot de mogelijkheden, max 2 aansluitingen. Lozen grijs en zwart water is ook mogelijk. Kortom goed voor elkaar.

• augustus 2020

Simpel en rustig. We stonden helemaal alleen op 15 aug. Water €2,- per 10 min. Alleen overnacht. Geen idee wat er verder te doen is.

• november 2023

• augustus 2020