• oktober 2022

Ha Caroline. Jammer dat we je camping gemist hebben. Volgens ingewijden, zoals Kees, een heerlijke plek om te verblijven. Wij zijn er vlak langs gefietst. Een volgende keer komen we aan. Hartelijke groet. José Kaptein

Johjos

Prima plaats voor een paar nachtjes. Plekken afgescheiden door hagen waardoor je privacy hebt. Ontzettend vriendelijk zijn we ontvangen door de dame die de camping beheerd. Deze kleine camera heeft zelfs een meertje en tennisbaan. Prachtige wandelroutes in de directe omgeving.

• juli 2020

Prima kleine camping. Sanitair is niks mis mee.

• oktober 2022

• juli 2020

Prima kleine camping. Sanitair is niks mis mee.

Camping du Pont de Bussy