In principe een prima plek. We zagen alleen nergens een bord dat we hier mochten staan, maar ook geen bord dat het niet mag... We zijn een nachtje gebleven, het leek ons wel kunnen.

• juli 2020

Prachtige en keurige camping. Kleinschalig. Beheerder zeer correct. Fijne en vertrouwde plek om vakantie te vieren

• augustus 2019

Rustige parking,wifi werkte goed,water te krijgen aan salle de fête,afval meenemen,goed om te fietsen langs kanaal.In het dorpje niets te zien.

• juli 2020

• augustus 2019