Lozen toiletcassette is betalend en waterafname ook, alhoewel anders vermeld staat. Vuil hurktoilet. Er zijn betere plaatsen met pass d'étapes. Jammer. Wij zijn veerdder gereden.

• april 2023

Goed verzorgde camperplaats in het dorpje. Op verharde ondergrond. Supermarkt en bakker vlakbij. Een paar terrasjes en restaurant. Sanizuil zoals altijd goed verzorgd. Afval netjes gescheiden in te leveren. Goede plek voor 1 nacht. Super handig met pasje van Camping Car Park!

• december 2022

• april 2023