Wij hebben hier gestaan op weg naar het zuiden. Na vorige negatieve revieuws meteen het sanitair bekeken, niets mis mee. De camping ligt aan een haventje van de Seille en kostte ons €23,00. op 8 minuten is de supermarkt Coltuyt en daar is alles verkrijgbaar.

KarelA

Camping met klein zwembad 33 plaatsen Prijs voor twee personen Twee nachten € 59,60 Kien + 18 jaar 13€ ???? 🙄 Men kan verhogen als tarief je gang gegaan

Patanie21

Hier een nacht gestaan en absoluut niet voor herhaling. Prijs met 9,00 duurder. Maar de camping is zeer verwaarloos slecht onderhoud. Geen gesloten terrein. Sanitair vies jammer. Hier komen wij niet meer terug. Rijk en Wilma uit Andijk.

• Chemin du Port

71290, Cuisery, Frankrijk