• oktober 2022

7e/8e oktober 2022 We brachten hier een aangename en rustige nacht door. 2 stopcontacten. Aan- en afvoer. Er komt weinig water uit de kraan. Merci a la commune pour ce service We komen graag terug.

• augustus 2021

vijf keurige plaatsen in het groen, (geen schaduw) maar gratis. wel gratis water en toilet lozen, maar innemen lijkt defect. langsrijdend verkeer maar keurig voor een nacht.

• september 2020

prachtige plek voor 1 nacht. rustige nacht maar vanaf half zeven ‘s morgens is het druk verkeer. plekken zijn ruim en netjes.

• oktober 2022

• augustus 2021