is €7,00 geworden. water doet het weer en wc is (nog) schoon (incl wc papier). zijn net aangekomen in de regen, maar de zon schijnt weer. camping du lac is volledig overstroomd, dus hier per ongeluk terecht gekomen.

ingeton

We hebben er een nacht gestaan in de stromende regen dus geen omgeving gezien. Wel kan ik melden dat de water voorziening weer werkt . Nog wel in een honden drol getrapt bij het oversteken van een gras stukje. Zo krijg je vanzelf een hekel aan honden bezitters.

Gerrie-en-Annie

Rustige plek. Goed aangeduide wandeling die begint en eindigt aan de plek. 5 euro. Cash in bakje stoppen.

Aire de Camping-Cars