Prima plaats voor overnachting. Wij hebben ook lekker buiten gezeten onder de boom.

• mei 2022

mooie camperplaats vlakbij centrum met uitzicht op heuvels. Servicestation werkt na 3 jaar nog steeds niet. Je kan wel grijs water en toilet legen, maar er is geen water om te spoelen. Grenst aan picknickplaats. Alleen gestaan, geen onveilig gevoel. Met werkend sanistation 4,5 ster.

• juli 2020

mooie plek en een mooi dorp. De sanizuil functioneert niet.

• mei 2022

• juli 2020

mooie plek en een mooi dorp. De sanizuil functioneert niet.

• Rue Henri Barbusse

58270, Saint-Benin-d'Azy, Frankrijk