Best een aardige plek! Heel rustig in de nacht, voldoende schaduw, het was 32°C en zon. We ontmoetten er een stel Taizé gangers, aardige mensen. Kom je hier terug? Zeker wel als we in de buurt zijn!

• oktober 2022

rustige plek s’nachts. wel elektriciteit door evt de hoofdzekering aan te zetten. Alles is er, water, afvoer. vuilnisbak. Op het terrein is er ook een afvalstation waardoor er wel auto’s op het terrein kunnen komen. Nadeel wel dat het ver van de snelweg is.

• oktober 2022

Aire Camping-car Saint Genoux de Scisse