Gesloten per 29 januari 2024.

Camper-Lulu

Mooie camperplaats, rustig gelegen. Wij kregen bij aankomst geen ticket waardoor wij geen code hadden om er de volgende dag weer uit te rijden. Dit is overigens met een telefoontje netjes opgelost. Het ticket kon van afstand alsnog geprint worden.

Klaas69

prima overnachtingsplaats. Heerlijk rustig. Geen last van de weg. Prijs is nu €11,10. Ingang wat lastig te vinden. Volg de coördinaten van de app, rijd langs de sporthal. Links achter in de hoek is de ingang van de CP. 1 nacht gestaan op doorreis naar Nederland.

prhg59

Gesloten per 29 januari 2024.

• Avenue de la Gare

71510, Saint-Léger-sur-Dheune, Frankrijk