Als je over de brug rechts gaat, staat er inderdaad een groot verbodsbord voor campers. Ga je links dan staat er geen maar wel verharde plekken waar je kunt staan. Daar komt denk ik de verwarring vandaan...ons inziens mag je links gewoon staan.

RuudGerrie

Hele leuke en mooie plek, alleen is het verboden voor campers..

LeendertBlomsma

Er staat hier geen verbodsbord en volgens buurtbewoners ook nooit! Ik weet niet wat er omgaat in de hoofden van mensen die zulke uitspraken doen. De plaats is aangenaam naast de kleine plaats. Er is vers water uit een handpomp en vuilophaal. Geweldig fietspad langs het kanaal.

RuudGerrie

Hele leuke en mooie plek, alleen is het verboden voor campers..

Veuvey Sur Ouche