Plaats zit aan lokale drukke weg, veel lawaai (neem oordoppen mee!). Verder ok.

CamperVanBus

Afgelopen nacht zijn we hier beroofd terwijl we sliepen samen met nog 3 campers van de totaal 12 die er stonden zonder inbraak sporen. Voor ons nooit meer op een gratis camperplaats, veel te gevaarlijk.

hans1804

langs drukke weg, faciliteiten zijn gedateerd maar functioneren. Water innemen doen we niet want het is niet duidelijk wat drinkwater is. reactie van FritsEllen heeft betrekking op een heel andere CP denk ik want deze is niet van Camping Car Park en ‘onder de snelweg’ zegt mij ook niets.

hansenmarjoke

Plaats zit aan lokale drukke weg, veel lawaai (neem oordoppen mee!). Verder ok.

• Rue d'Amsterdam 1

71100, Chalon-sur-Saône, Frankrijk