Camping Huttopia Etang de Fouché

Arnay-le-Duc, Côte-d'Or, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

Camping Huttopia Etang de Fouché

gelegen aan een recreatieplas met zandstrand - verwarmd buitenzwembad - broodservice - snackbar/restaurant - centrum 1km

• Rue du 8 Mai 1945

21230, Arnay-le-Duc, Frankrijk
  • € 24,80 • 30 mrt. t/m 10 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International, filters.label.discount.asci

• juni 2021

Super camping! Keurige voorzieningen, netjes schoongehouden. Mooie, ruime plaatsen. Veel bomen, naar keuze in de ochtend of de avond zon op je stekje. Zwembad, mooi stadje (Arnay le Duc) op korte afstand. En een prachtige omgeving!

• juni 2021

mooie en rustige camping,,konden vrije plaats uitkiezen daar we nog in laag seizoen zijn en het er heel kalm is.vriendelijk onthaal,proper zwembad is zeker een pluspunt voor ons daar wij graag aan en in t water vertoeven. dorp op wandelafstand,niks te beleven

• juni 2021

Correctie op review van Fritsbrouwer op 10/6/2021 geldt voor een ander Camping. Deze camping was zeker een 4 sterren vanwege vriendelijk ontvangst, broodservice en ruime camperplaatsen. Sanitair was nieuw. Een aanrader.

Brouwerbunch

• € 24,80 • 30 mrt. t/m 10 okt.