2 Officiële camperplaatsen (indien niet ingenomen door kasteelbezoekers tijdens drukke vakantieweekends). Door overhangende takken niet geschikt voor hogere campers. Parking is echter groot genoeg.

Haydee

Superplek om te overnachten. geen voorzieningen, maar dat mag de pret niet drukken. wij waren eerst op de camperplek in Cluny, die ons niet beviel. Hier is het wel mooi met uitzicht op het kasteel. officieel voor 2 campers, maar er kunnen meer staan. wij waren alleen. Heerlijk!!

• oktober 2018

06.10.2018. Mooi uitzicht. 's Nachts heerlijk rustig. Schaduw. Harde ondergrond. Leuke stenen oertafels. Afvalbakken gezien.

• oktober 2018

• D309