We hebben de waardering naar boven afgerond. De omgeving en de rust zorgen voor een positieve vibe, De prijs is voor camper en 2 personen 16 euro. stroom 3 euro.

Campimero

Wij waren hier op doorreis na het zuiden helemaal Top!! Mooi uitzicht en een vriendelijk ontvangst alles is aanwezig en je hebt meteen het Franse leven gevoel de eigenaar gaat zelfs naar de bakker sanitair is wat verouderd maar schoon en het werkt en je kunt een heerlijk duik nemen in het zwembad 👍

• oktober 2022

• oktober 2022