Genoten op deze geweldige plek. Heel even waanden we ons weer in Afrika. Met grasplaats gemaaid in cirkel en in de verte de buren die kampeerden in een 4x4 met daktent. Eindeloos ver kijken; 360 graden “Wide open space”. Flinke wandeling door de velden gemaakt, echt top. John en Elly, mei 2023

• oktober 2021

wat een mooie locatie . zeker als je geen voorzieningen nodig hebt mag je boven op staan ,dit is het echt waard wat een uitzicht en je kan er ook lekker wandelen ,super we komen zeker terug

fiatspecialist

Dank je wel, en bedankt voor de mooie foto!

• oktober 2021

fiatspecialist

Dank je wel, en bedankt voor de mooie foto!

Rural Camping Domaine Les Sauges