• maart 2022

heerlijk rustig geslapen. voelt veilig. zoals overal in Frankrijk mag je op een P overnachten mits niet expliciet verboden. leuk stadje dat met liefde wordt gerestaureerd

• september 2021

Wij stonden hier eind september voor 1 nacht. Goede parking als tussenstop, s avonds rustig. We hebben in het stadje het anijsmuseum bezocht.

• augustus 2019

Rustige plek, maar het is inderdaad niet duidelijk of je mag overnachten. Wij stonden er op 19-8-2019. Het was druk maar konden onze camper prima parkeren en stonden recht door de tip om de achterwielen in de berm te zetten. Leuk stadje de moeite van een bezoek waard.

• maart 2022

• september 2021