Prima plaats, toch zeker als je van natuur en de boer houdt. Dit is camperen en genieten. Niet weg gelegd voor grote en luxueuze campers. Deze kunnen beter op andere plaatsen staan. Wij hebben genoten van de rustig en zeer rustig geslapen, wij stonden alleen.

• oktober 2021

Ik deins niet gauw terug voor een camperplaats maar dit had alles van een zigeunerkamp omgeven door een sloopbedrijf. Het huis/ hotel is onbewoond en vervallen. De toegangsweg erg slecht met te grote struiken die de camper krassen. We zijn niet gebleven.

• oktober 2021

Les Indrins