02-05-24: helaas is de zuil buiten werking! wel afvalkliko en loosplek water beschikbaar. Plaats is schoon en ruim, wel met kleine losse steentjes. Slapen moeten we nog beleven. Tip: pizza eten bij QUI VA BENE, 240 meter lopen: niet duur, vriendelijk, schoon en heerlijke pizza’s!

• februari 2024

Inderdaad een goede plek als je op doorreis bent. Je wordt op tijd gewekt door de klokken maar dat was voor ons juist fijn. Voor ons een plek om te onthouden.

• december 2023

zeer mooie rustige en nette plaats goede verlichting voor wie van oorlogs musea houd zeker het gratis SAS museum bezoeken sleutel afhalen in het Office de tourisme

• februari 2024

• december 2023