Een heerlijke rustige CP met een heel mooi uitzicht over zee En een strandbaai aan de overkant van de rustige weg. We hebben hier 3 dagen gestaan €11 inclusief stroom

marianneenhans

Kampeerterrein met voorzieningen. wc, wastafels, warm water, elektriciteit. In de directe omgeving van zee en stranden. 11 euro betaald voor onze cc en 2 personen. Het is perfect !

Molaics

Prima camperplaats met uitzicht op de Bretonse rotskust. Zelfs in het hoogseizoen zijn er plaatsen beschikbaar.

• Route de Ruscumunoc

29810, Plouarzel, Frankrijk