• augustus 2020

Geen parkeergelegenheid, je moet naar de rue du Général de Gaule gaan of er is een geweldige parkeerplaats voor 4 € voor 24 uur

• juli 2020

Mooie plaats aan haventje . Van s’ morgens vroeg veel drukte door passagiers die de overzet nemen . Mooi strand . Openbare toiletten aanwezig . Weinig of geen campers .

• oktober 2019

Zoals ik de bewegwijzering begrijp, wil de stad dat campers een andere locatie gebruiken. U kunt het bord zien op een van de hier geposte foto's. Hoe dan ook, zeer kleine ruimtes. We zijn verder gegaan.

• augustus 2020

• juli 2020