• juli 2021

Fijne plek! Wij hadden de gehele camping voor onszelf! Onbegrijpelijk. mooie groene locatie op 250m van de Megalieten! Aanrader voor de camperaar die geen voorzieningen nodig heeft al zijn die er wel.

• augustus 2020

Een fijne, zeer schone gemeente met grote parkeerplaatsen. Geen broodjesservice. Alle sanitaire voorzieningen in een klein gebouwtje, staande toiletten, geschikt voor rolstoelgebruikers. Een plek om je goed te voelen. Gelegen bij de sportfaciliteit en tegenover de ingang van de megalithische velden.

• juli 2021

• augustus 2020