Geweldig gastvrij ontvangst door Stephano. Prachtige plek in zijn tuin met elektriciteit douche en toilet bij Stephano in huis. Tijdens ons avonddrankje leuke gesprekken gevoerd. Een dikke aanrader. Paul en Elisabeth uit Groningen

emtklomp

Het is een charmante plek, heel rustig, op het terrein van Stefan, die je zijn huis ter beschikking stelt voor al je behoeften. Lang blijven kan niet omdat er geen waterbeheer is. Het centrum van Vannes ligt op 15 minuten fietsen.

JulianHymer

Het is een heerlijke rustige plek en zijn heel vriendelijk ontvangen door Stephane..lekker geslapen en als we nog een keer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer overnachten. Rens en Reina

• Route du Porho 37

56250, Saint-Nolff, Frankrijk