schitterende locatie!!!! Dat er zulke plekken zijn, zo mooi gesitueerd in een parklandschap, dank aan de gemeente die dit mogelijk maakt.

• november 2023

Prachtig en heeeeel stil zalig! mooi gewandeld met de hond heerlijk en geen licht heerlijk. wel 17,50 omdat wij geen lid waren maar ok. 12,50 dus normaal dat is met stroom top! In het najaar reizen is superrrr zo relaxed.

Hedona

Wij stonder er eenzaam (met veilig gevoel). In de morgen stonden er 3 campers. Zalig gezwommen meer. In dorp (loopafstand) niks te beleven. 1 restaurantje (gesloten). Voor een tussenstop een goedkope oplossing.

• november 2023

Aire Camping-Car Park Chaillac