• januari 2023

wat een dure camping! het elektra valt telkens uit wat niet bevordelijk is voor de apparaten! op de foto denk je mooie CP maar je staat onder de snelweg , dus als je gevoelig bent voor geluid ! douches in de hoeken vies ! we betaalden incl toeristen belasting €26,40 !

• januari 2023

De camping is op het ogenblik aan het renoveren dus met alle ongemakken van dien. Toch € 24,50 per nacht. Van tevoren boeken en receptie sporadisch open. In ieder geval niet op zaterdag en zondag!

Camping les Acacias