Wij hebben geen slagboom en/of automaat gezien. Formeel was cp nog wel gesloten, maar je kon er wel oprijden. Faciliteiten m.u.v. toilet gesloten. Rustige, prima overnachtingsplaats.

koets2017

Mooie plek maar als je alleen bent is het niet te doen. De code intoetsen en rennen naar je camper en dan door de slagboom. Ik moest de hulp inroepen van anderen om op tijd door de slagboom te komen. Niet fijn.

topplek. dicht bij de autostrade. vooraan staat een bord dat iemand de parkeerkost van €8 komt ophalen maar we hebben niemand gezien. enkel wat rondhangende jongeren die lawaai maken.

• Chemin de Maisonfort

41600, Lamotte-Beuvron, FrankrijkSitecode: 10349