fijne plek, rustig. aan het water, vlakbij het treinstation en mooie centrum. nadeel: geen waterkraan en toiletten in de buurt

mon-klas

mooie rustige stop, dicht bij centrum. Zeer netjes en mooie wandeling langs de rivier. Toegang een beetje smal, maar niets om je zorgen over te maken. Dichtbij treinlijn maar heel weinig kleine, stoptrein.

• december 2021

twee passages, op 21/12 en 26/12/2021 rustige en vredige plek, de 2 ontspannen nachten doorgebracht, bedankt aan de gemeente voor het verstrekken van een plek, bovendien kunnen we het grijze water en de cassette bij de camping legen en daar tanken. Ik zou met veel plezier terugkomen?

• december 2021

• Avenue de la Gare