Geweldige kleine tussenstop vlakbij het prachtige stadje Loches. Geen voorzieningen maar een kleine prullenbak. Er is een lage brug van 2,6 meter, maar die is iets hoger omdat we bijna 2,7 meter zijn en er vrij gemakkelijk onderdoor zijn gegaan. Vrij.

• februari 2020

Mooie locatie als je een hond hebt, want er is een groot natuurpark net voorbij de lage brug. Ik heb een bestelwagen van 7,5 m, probeer het niet met iets groters.

• maart 2019

Redelijk rustige en veilige plek voor een bezoek aan de stad.

• februari 2020

• maart 2019

Redelijk rustige en veilige plek voor een bezoek aan de stad.

• Rue Quintefol

37600, Loches, Frankrijk