• augustus 2020

Is geen cp meer. Voor campers gesloten van 2200 tot 0800. Naast camping, die ook aan het meertje ligt. Wij hebben er lekker gezwommen en zijn naar een andere plek gegaan om te slapen.

• augustus 2019

zeer vriendelijke welkomstbetaling 3 € voor het legen en vullen goed manoeuvreerbaar op de camping, we hebben slechts één stap aftappen / vullen

• augustus 2016

Zijn hier geweest 14 augustus 2016 en zijn weggestuurd, dit is overduidelijk geen camperplaats meer.

• augustus 2020

• augustus 2019