echt een leuke rustplaats, behalve dat er vanaf 23.00 uur een groep jongens was die tot 3.30 uur nog steeds hier zijn en ons irriteren en we kunnen niet slapen. Jammer dat ik denk dat deze vliegstop prima is voor een kort verblijf waar je je diensten kunt doen en een nachtje weg kunt gaan.

• oktober 2022

• april 2022

Kleine cp met veel luidruchtige jongelui met scooters. Lozen cassette in put , waterkraan defect. Waterinname moeilijk ligt tussen de 4 camperplekken. Geen vuilnisbak!!

• oktober 2022

• april 2022