Wat een heerlijk plekje is dit om een nacht door te brengen. Naast een mooi park om doorheen te wandelen. Met voor ons vreemde boomsoorten. Restaurant hebben we niet gevonden. Zeker de moeite waard om vaker te bezoeken.

Lenadria

Mooi rustig, erg net plek gelegen aan een mooi aangelegd park. Openbaar toilet, waterpunt, en mogelijkheid om afval weg te gooien. Zeker de moeite waard.

• maart 2023

schitterend plekje aan een parkje. Openbaar toilet om de hoek. alle rust. Topplek

• maart 2023

Parking de l'Église