Camping Le Jardin de Sully

Saint-Père-sur-Loire, Loiret, Centre, Frankrijk

Kleine, eenvoudige, rustige camping met kinderzwembadje en op loopafstand van kasteel en centrum. Aanrader voor wie er gewoon van houdt!

Kjerag

Leuke camping gelegen aan de Loire en op loopafstand van een mooi kasteel. Alle faciliteiten zijn aanwezig maar in het voor seizoen nog niet allemaal open. Douches zijn prima. Minpunt voor ons waren de knallen in de omgeving van de camping die dag en nacht doorgingen. Onze hond was er bang van.

Helga63

Camping is niet geschikt voor “grote” campers. Die van ons is slechts 2.96 hoog en 2.29 breed (slechts 7 meter lang). Wellicht door festival in Sully, waren niet oplossingsgericht en onze suggesties, zoals plaats op groepaccomodatie, niet gehonoreerd. Jammer, dus door getrokken naar Chambord

De_Columbus

Hallo De_Columbus! 👋 Bedankt voor je reactie, maar inderdaad, de camping was vol, dus we zouden liever je camper wegsturen dan je naar een plek te verwijzen die niet geschikt is voor je voertuig. We geven prioriteit aan het comfort en het welzijn van onze gasten, we hopen u weer te zien in betere omstandigheden. Tot de volgende keer! 🏕️ Christelle, Ludovic en Thibault

Camping Le Jardin de Sully