• december 2018

Was niet in de verleiding om de nacht te blijven na het gebruik van (basis) faciliteiten en een bezoek aan de stad. Ok, maar eigenlijk een parkeerplaats in het centrum van de stad.

• september 2018

Op zich prima plek, maar wij zijn na een tijdje toch op zoek gegaan naar een andere camperplaats, want er liepen midden op de dag al onguur uitziende dronken lui met flesje bier in de hand rond. We waren bang dat die onze nachtrust zouden gaan verstoren.

• april 2018

25-04-18. Een goede en rustige CP bij het gemeentehuis. Het is er heerlijk stil en je kunt er mooie wandelingen maken. Fijne omgeving. Zoals eerder genoemd is de sani voorziening ca 100 m verderop en die werkt goed. Prima.

• december 2018

• september 2018