Camperplaats in het dorp! Gelegen in een park, schoon en vuilwater met jetton munten verkrijgbaar in het dorp.Overkapping bij de beek,om te zitten, bakker om de hoek. Stroom met jetton munten.Mooie gratis plek!!

roks

wij kwamen laat in de avond aan, er stonden 2 campers en wij konden er prima bij. Heel rustig vlak naast het dorp. Voorzieningen aanwezig, jeton bij de marie halen. Wc gebouw aan einde vh parkje maar deze was gesloten... speeltuintje naast camperplaats, ideaal voor een nachtje op doorreis!

• januari 2023

Gratis parkeerplaats met VE, wat wil je nog meer?

• januari 2023

Gratis parkeerplaats met VE, wat wil je nog meer?

• Rue du Lavoir

37110, Villedômer, FrankrijkSitecode: 14584