• januari 2019

Simpele cp, mogelijkheid om te overnachten, helaas is er niet bij nagedacht dat wanneer je met een langere camper bij sanizuil bent geweest je ook weer weg wil, uitrit van parking/ sanizuil is haaks op de weg 2.50m breed met hoge trottoirband ernaast, morgenvroeg maar kijken hoe we hier weg komen

• december 2018

Verloor de Jetton, omdat de service niet werkte en ik kon de jetton niet terugpakken

• augustus 2016

Goede simpele plaats langs de snelweg bij benzinepomp. Geschikt voor een nachtje op doorreis. Hoogtebalk van 3,50 mtr. Goed verlicht en geeft veilig gevoel.

• januari 2019

• december 2018